woensdag 14 maart 2012

SEX AND THE CITY

Ook deze ronde is voor mij, ik had de tijd van mijn leven. Chinees Nieuw Jaar 2010 in de Wok de Lange Muur. We waren er alle drie zusjes en partners bij. Goh…wat belachelijk titel voor een hoofdstuk in een dagboek van een dame op leeftijd. Maar zeg mij eens eerlijk lezers/ressen, als ik gewoon een titel schrijf zoiets van ---Maart….belastingmaand…. Zou u dan de moeite nemen om een glimpje te geven? Laat staan te lezen, …..nee, laten we eerlijk wezen, niemand zou dat interesseren wat ik in de maand maart de belastingen voor mijn senioren doe. Mijn senioren….ik ben zelf nu al ruim 5 jaar een senior. En ik merk het nu heel duidelijk hoe groot de invloed van Mr.P. is…Ik ben traag geworden met het invullen van de belastingen. Maar wat heeft dat met Carrie en haar Mr. Big uit de serie Sex and the City  te maken?
Ik ga in gedachten terug naar de serie Sex and the City, veel kan ik me niet herinneren wie of wat die Carrie deed met haar Mr. Big. Wel is het nog in mijn geheugen blijven hangen van dat blonde juffrouw die nooit genoeg had van sex. In de hele aflevering die ik gezien had, was het alleen maar seks waar zij over kon praten, over dat zij zogenaamd de weg kwijt was na een American Football wedstrijd en in de kleedkamer van de spelers belande en daar de geweldige seks ervaring had gehad met al die spelers. OK….alles goed en wel, maar ik snap er nog niet van wat dat met mij te maken heeft. Of denk u dat ik ook seks heb met Mr. P…..Brrrr…ik ril ervan, ik moet er niet aan denken….en toch….is niet te hopen, maar op de bijeenkomst van de eerste jaar van mijn indicatie dat Mr. P  mijn alter ego was heb ik het een en ander belevenissen van lotgenoten gehoord. Dat vertel ik hierna…………………

Naar het vervolgt…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget