maandag 12 maart 2012

STALKER


Die ijdelheid van mij bleef niet ongestraft, ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar tot eind september 2009 heb ik het gevoel dat ik gestalked ben. Af en toe voelde ik dat letterlijk, ik zie gewoon iemand naast mij zitten of met mij onzin praten. Voor jaren heb ik hem genegeerd, maar soms kon het niet. Hij liet mij duidelijk merken dat hij nadrukkelijk aanwezig was en probeerde de controle over te nemen. Zoals vele stalkers, is hij geniepig, gemeen en sloeg toe op onbewaakte momenten. Dan viel ik in een dal zonder dat ik wist wat de reden was, aan de andere kant werd ik heel erg inventief. En zonder dat ik het wilde, hadden wij een liefde haat relatie, totdat ik de handdoek in de ring gooide, want het vergde mij enorm veel energie en  mijn emotie is helemaal total loss. Toen was ik naar de knappe koppen gegaan om tekst en uitleg te vragen wat er met mij aan de hand was. Na een onderzoek van de ene afdeling na het andere, kwam de grote demasque, ik kan het geen verassing noemen, want een verassing is iets leuk, en dit kan ik niet leuk noemen. En na ruim 2,5 jaar nog altijd niet kunnen verwerken. Soms fantaseer ik mij dat de artsen het mis hadden, zoals die neuro op de TV en dat ik helemaal niets heb, dan tekort aan slaap. Want slapen kon ik niet zonder nachtmerries. Ik werd dan letterlijk wakker geschreeuwd totdat ik wakker werd. 


Dan....na lange tijd, als het de moeite nog waard is, ga ik weer slapen, maar meestal stond ik op, ga na beneden, koffie zetten en achter de PC  werken. Programma's uitproberen en Google'.n over alles en nog wat. Maar altijd is die vraag aanwezig: Wat is er toch met mij? Waarom ben ik zo onrustig...?Waarom zo gespannen?...



Word vervolgt........GOEDE TIJDEN, SLECHTE TIJDEN 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget