vrijdag 23 maart 2012

WHO'S THE BOSS?


Nee, ik was niet van plan om te schrijven. Ik heb vandaag veel te veel gedaan, vanmorgen de gegevens scannen en een mail versturen voor het inschrijven van de aanleunappartement…daarna heb ik 4 belastingen gedaan waarvan 2 stellen. Die rot ENVY printer deed weer niet zoals ik het wilde. Tussendoor naar de site van Google gegaan om uit te zoeken waarom ik geen enkel reactie kreeg op mijn blog. Wat deed ik verkeerd? Toch zie ik dat er veel bezoek waren geweest, maar niemand een reactie gegeven, schrijf ik zo slecht? Of te vrij of te saai? Een telefoontje van  mijn Libra-vriendin gaf de informatie van WAAROM…want reacties heb ik wel gehad, maar dan per telefoon of mail….en uit die weinige reactie die ik krijg, put ik mijn energie om tegen Mr.P op te boxen, want van die paar vrienden die van elkaar heel erg verschillen zijn van karakter en elkaar niet kennen, kreeg ik in grote lijnen hetzelfde te horen, wat zij van mijn schrijven vinden. Het belangrijkste was dat de commentaar en mening die zij zeggen,  ik in mijzelf heel erg herkende en hard probeerde tegen te vechten. Wat gaat dat moeilijk als je partner niet meewerkt, eerder tegenwerkt, of is het nu alleen mijn verbeelding is, aangespoord door Mr.P? IK weet het niet of toch wel? Ik kan het niet meer aan, het is net of elk kleine aangelegenheid die zich voordoet we met beide handen pakken om een woorden-wisseling van te maken. En altijd zei hij dat ik “vrech” grof ben geworden, ben ik dat wel? Of is het door dat gesprek met dhr. Thoussaint. Want Alex is niet dom, dat weet ik, en in het verleden is het vaak zo dat die “hardheid” van hem de situatie er beter van wordt. Zijn spreuk is dan ook: “Zachtende heelmeester maken stinkende wonden”. En ik gaf daar als antwoord:”jij hebt een liefdeloos jeugd gehad en weet nu geen genegenheid te tonen”..Nettie zei altijd als ik het weer bij haar beklaagde: “Vicky, hou op met dat machtstrijd van jullie, jullie zijn gek op elkaar, maar tonen het op een verkeerde manier”….Nettie, waarom kom je mij niet meer opzoeken?...




word vervolgt..........PLUS ONE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget