woensdag 14 maart 2012

FLIRTEN OP LEEFTIJD

Een of andere verborgend talent die ik had, kwam ook naar boven nu Mr. P. er is. “verbaal flirten” kennen jullie dat? Ik wist niet eens dat ik het kon, en dat ik het kan…het ging vanzelf, en wat erg is….Ik genoot ervan en ik had er plezier in, dat ik daarmee mijn doel bereikt had (dat dacht ik)…..zo geraffineerd ben ik geworden. Na een paar dagen, een week of zo besefte ik wat ik gedaan had en ik schaamde me zo dat ik het aan de buurvrouw vertelde en aan de assistente van mijn neuroloog die heel veel over Mr.P. weet. Tot mijn grote opluchting was dat verbaal flirten helemaal geen slechte karaktertrek, eerder een charme dan gemene streek. Met die wetenschap had ik in de dagen die daarop volgen, mijn nieuw verworven charme in de praktijk gebracht……en waarachtig……tot mijn grote verbazing werkt het uitstekend!!! En weer had ik mijn doel bereikt zonder dat de tegenpartij het wist dat ik met dat geflirt mijn doel wil bereiken, en ik heb er geen spijt van dat ik dat gedaan heb. Ik geloofde er zelf ook in dat het een nieuw verworven onhebbelijkheid, mijn  charismatische trek is. Natuurlijk zijn er ook lelijke karaktertrekken die naar boven komen borrelen, o.a. de impulsiviteit in de negatieve zin. Vroeger deed ik eerst “denken” en dan “doen”! Nu merk ik dat ik vaker eerst “doen”  en dan pas “denken” als ik daar tenminste nog inziet dat er te denken valt….Kunt u mij nog volgen??? Ikzelf, kan het soms niet meer….dan moet ik een flink stuk terug lezen om te weten waarover ik schrijf.
In een vlaag van “wat kan mij nou allemaal  ver“%^&&%$#@#$$$”  heb  ik op Google+  in mijn Profiel, een regel over Mr. P. geschreven, gewoon puur uit eigen belang van “durf ik het wel, en wat zullen de anderen daarover zeggen?”  met name de kinderen en familie. En ik had gehoopt dat er toch eentje die daarop commentaar zal geven. Maar nee hoor, no comment at all….Waarom eigenlijk??? OK…misschien na deze Blog krijg ik wel commentaar…
Herstel…mijn nicht uit America en mijn zusje hebben positief gereageerd op mijn blog die ik eerder heb uitgebracht, alsnog bedankt jullie. Helaas was de blog nog in proefversie en ik denk dat ik het een of ander verkeerd heb gedaan, want de comment staan niet bij vermeld, en nog veel andere gadgets die niet werken…dit even terzijde als info.
Maar goed, ik hoop niet dat er nog meer genante gewoontes naar boven komen die ik onbewust in de praktijk ga brengen. Want wat ik op de eerste bijeenkomst zo al heb gehoord uit het leven gegrepen is soms wel heel erg genant, en ik hoop iedere dag dat het niet bij mij zal gebeuren…….


Word vervolgt…….SEX AND THE CITY

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget