woensdag 14 maart 2012

UP TO DATE-MY DIARY 2012


We zijn nu bij, het is maart 2012, de belastingmaand.

Het was de bedoeling dat er geen update zou zijn ivm de belasting.

13-03-2012---maar ik wil toch even vermelden dat ik gisteren middag even met de buurvrouwen een praatje heb gemaakt. Ik had ze lang niet gesproken, echt gesproken..een praatje maken bedoel ik..de mooiste compliment had ik gisteren gekregen, niet over mijn uiterlijk of figuur, maar mijn “ik”…ik ben bijna weer de oude Vicky zoals ik zo een praatje met hun maakte…..Wel, Mr. P…deze ronde heb ik weer gewonnen… En door mijn stomme perfectie heb ik een foto verwisseld in mijn proefblog…gevolgd: geen foto te zien…tja…de items zijn in chronologische volgorde geplaatst…dus, correctie op een pagina, zal ik de hele blog opnieuw moeten opzetten…gewoon als de update op je Google+ de laatste zal de eerste getoond worden…nou ja, ik begrijp de logica daar niet van hoor…maar goed, ik moet het wel als ik het wil aansluiten met alle Google faciliteiten, en dat wil ik…Eens kijken of ik vanmiddag daar tijd voor heb, want nu gaan we eerst naar de fysio-fitness en daarna kregen we bezoek van de woningvereniging voor eventueel inschrijven van een leunwoning, nu wij nog bij machte zijn om zelf een keuze te maken. Mijn God, wat gaat dat vlug, ik had altijd gedacht dat ik hier in deze woning oud zal worden……

Mw.Ida Haze van de woningvereniging was geweest, en lieve mensen…het komt bij ons heel erg positief over, die aanleunappartement, we gaan daarover met onze zorgmanager(ik hoop dat dit de goede benaming is, iets anders weet ik niet) Loes spreken a.s.donderdag en dan kijken wat we met de woning doen in deze crisistijd.


vervolgd....IT MENT TO BE..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget