woensdag 14 maart 2012

SEX AND THE CITY II


Terug naar 2010. De Bijeenkomst over Mr.P. in MC Atrium Heerlen
Ik ging alleen, zonder partner, buddy of vriendin die mij steunde……niet dat ik mij daarover beklaagde, nee, het was mijn eigen keuze. Ik heb geen persoon die mijn alter ego kan verslaan, dit is mijn “battle’ en ik heb besloten dat ik het zelf wil en zal afhandelen.

Ik had toch een lotgenote kunnen vinden, en samen gingen wij naar de bijeenkomst. Ik zag lotgenoten van verschillende leeftijden, merendeels op leeftijd en ik dacht dat de jongeren de begeleiders waren. Zij lachen, praten en steken de draak met Mr. P. De knappe geleerden zeggen hun praatjes en ja de rondvraag en uit is de pret…..in de eerste instantie heb ik me voorgenomen om de evenement jaarlijks bij te wonen, helaas….bij het volgende was ik het al vergeten….OK..OK…maar ik zie nog niets van de overeenkomst van Seks and the City in dit geval…dat klopt…tot zover is er niks met seks te maken, en ach…al ben ik 70…ik kan het me wel voorstellen wat de jonge leeftijdgenoten erbij fantaseerden. Maar goed, hier komt ie dan. Een vrouwtje van ongeveer mijn leeftijd, zag er sophisticated uit, een dametje om zo door de ring te halen. Ze vertelde  ons die avond dat ze zich met veel moeite had moeten beheersen om een mooie jongeman niet te bespringen toen ze op een mooie middag op een terrasje zat van de zon te genieten. Ze was helemaal warm van verlangens, en kreeg spontaan een orgasme. Daar schrok ik toch van…stel je eens voor…Dat kan, was het antwoord van de knap geleerden, dat staat ook in de bijsluiter van de medicijnen die u gebruikt, lees dat maar eens na….
Thuis gekomen nam ik direct de bijsluiter en las het, en ik hield mijn hart vast: Daar stond op dat het inderdaad de seksuele gevoelens en/of verlangens  wel eens terug kunnen komen en in bijzondere gevallen ZEKER TERUG komt. Zo Brunssum…ik hoop niet dat er binnenkort SEX AND THE CITY is……


Word vervolgt……UPDATE-MY DIARY 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget