vrijdag 30 maart 2012

THE JOKE IS ON ME 29-03-2012


IK negeerde al die verzoeken die erna kwamen tot…een beroemde fotograaf met het verzoek om in mijn kring opgenomen te worden….Aha…dacht ik nog, gebeurt me niet voor de 2e keer….ging met mijn muisje erop staan en ik zag een gedistingeerde heer op leeftijd en prachtige foto’s die in zijn album te zien was op zijn page. Wel…denk ik, dit kan niet mis gaan…en ik liet hem toe…en toen kwam het sneaky gedoe aan de gang…..ik liet hem in, en hij nam er 3 mee, ook fotografen stond het erop…ach…waarom ook niet,,maar ieder van die drie kwamen met 5 of 7 of 4 en zo ging het door tot ik er honderden van heb. Ik heb met een paar verder een “band”geconverseerd zoals daarboven genoemd over een verjaardag—beetje kinderachtig, maar gezellig en onspannend--- en met velen af gehaakt. Ik had me voorgenomen om voorzichtig te zijn en de  conversatie met: “hello en welkom”  en niet verder.
Tot ik dacht dat ik een mede lotgenoot te hebben gevonden, een newbe in G+. In de tussentijd had ik een Googleblog  gemaakt  met als inhoud  mijn leven met Mr. en mijn veranderingen in fysiek en psychisch. Ik had daarvoor veel foto’s gebruikt en persoonlijk vind ik dat het meer een Narcistische indruk geeft. Het kan mij niets schelen, het is mijn blog over mijn leven en mijn gezicht. Voordeel van de nieuwe techniek dat je niet meer afhankelijk bent van anderen om je eigen foto te maken…
Ik heb dus die jongeman verwelkom en draafde voor even door…en ik zei…ik hoop niet dat iedereen deze leest, niet dat ik iets onzedelijk schreef of zo, maar ik schreef gewoon dingen over mijn onbegrip over G+…en ook zoiets van:…oh ik zie dat je slim was geweest, je hebt dit op “beperkt”geplaatst, ik ben ff erop gaan staan en ik zie alleen de foto’s van jou en van mij…het is dus privé….dat kan ik nog niet, kweet niet eens hoe het moet…..
De jongeman reageerde:…wat voor foto? Ik begrijp je niet, leg dat eens uit…..
Ach zo…dacht ik….en ik schreef: ik ben er weer ingetuimeld….jij  weet meer van G+ en over al dat  culturele gedoe  dat was allemaal leugens….je lacht je zeker kapot he  dat ik erin getrapt was…..nou, lekker niet dit keer, daaaag…..en ik reageerde niet meer op zijn reactie van: ik begrijp je niet…er zijn altijd van debielen die lachen…of zoiets… IK voel me beetgenomen en voor de gek gehouden…
The joke is on me…..


PS.
Weer was ik teleurgesteld op the cyberspace…en omdat ik niet weet of het kan om zomaar al die die kringen zonder meer te verwijderen  vroeg ik een “vriend”……ja, een cybervriend, tenminste ik hoop dat hij echt een cybervriend voor mij is, tot nu toe heeft hij zich als een vriend gedragen en mijn eindeloze vragen beantwoord, wat  niet altijd begrijpelijk is  voor mij, maar hij was er als ik iets te vragen heb over G+ en ook eerlijk (hoop ik) zijn mening gezegd over mijn blog.. Wel vriend, ik weet dat je dit zal lezen one day….verbeeld je je maar niet dat je apart bent..:)) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget