zondag 5 januari 2014

MEET EVA VICTORIA ALEXANDER 3rth GENERATION


Vijftien maanden waren verstreken sinds ik de laatste keer in mijn blog had geschreven. Tja...wat wat ik vermelden? Dat Mr.P zijn tol eist in het kwade zin van het woord. Verder kan ik niet over uitgebreid schrijven, daar zal ik vele van degene die mij en ik liefhebben zeer kwetsen.

Maar ik ben er nog, ik ik wil hierbij met trots mijn tweede trots voorstellen.

Meet Eva Victoria Alexander,  de artiest van de derde generatie Alexander-Lim.
De Alexanders zijn heel zuinig bedeeld met vrouwelijke nakomeling, maar als zij er zijn zijn zij in mijn opinie de trotse, ambitieus en artistiek

Eva  zoals zij dagelijks is -------------------->

Eva...genoemd naar de eerste vrouw op aarde is een heel apart tiener die al heel vroeg weet wat zij wilde, maar toch de andere kant opgaat die wij niet verwachten. Alhoewel....dat artistieke inzicht heeft zij toch niet van een vreemde,  opa en onze dochter hebben dat ook.

En dit is ook Eva at the Prom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Google Website Translator Gadget